All the good things....

Vilken bra start på veckan jag haft då! I går hade jag en toppendag på jobbet där jag sålde många bra produkter som bidrog med ganska mycket till vår tävling vi har denna vecka. Idag började dagen med att vi fick en sommarpresent på jobbet, vilken bestod av en flaska vin, en pocketbok, en paket kex, en vitlöksost samt en mögelost. Nästa bra grej som hänt skedde när jag kom hem, vi hade nämligen fått betyg på vår uppsats och vi fick VG 9 (högsta betyg) Jag kan fortfarande inte fatta att vår uppsats var sååå bra så att den var värd det högsta betyget samt stipendie. Vi satt ju visserligen och kämpade på varje dag från 8-16 så det är väldigt skönt att vi fått "lön" för mödan =) Nu kan det väl nästan inte hända fler bra saker idag?!?

Har även pratat med Ingela idag och nu ska hon anmäla oss till Tjejmilen, detta gör att jag verkligen måste komma igång med tränandet då jag nu legat på latsidan i tre veckor =( Det är nästan så jag skäms, men det är så himla mycket annat att stå i på jobbet så hinner knappt andas. Ska skriva första certifieringen, placeringsrådgivning, nästa vecka och efter det är det dags för försäkringscertifieringen. Det blir visst en hel del pluggande denna sommar.

Nu ska jag se om jag orkar ta tag i disken, sen får det blir lite läsning framför tvn tror jag. Vet inte om jag hinner skriva nåt mer inlägg så passar på att önska er alla en Glad Midsommar!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan vännen! Vad skönt att höra att det går bra på jobbet! =) Är allt bra med dig annars? I kalmar är det fint, härligt med midsommar snart!! =) Hoppas du gillade halsbandet förresten! Kram kram

2008-06-19 @ 07:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0