Vilket barty det blev =)

Behöver nog bara sammanfatta lördagens fest med ett ord, underbar! Det blev verkligen en lyckad fest med mycket trevligt folk, en (enligt mig och katja) rolig frågesport, mycket dansande och massa alkohol. Hela helgen var förövrigt underbar då det var jättekul att äntligen återse mina kalmarvänner. Det var som om vi aldrig splittrats och jag längtar redan till nästa gång vi ses. Vi har bokat in minst ett möte under hösten och det är Jossans inflyttningsfest, eftersom hon sagt ett preliminärt datum redan nu hoppas jag att alla kan komma. Tror dock att det kommer bli fler möten..... en helg i Stockholm samt nån i Kalmar ska vi kunna få till. Om vi återgår till helgens fest så tänkte jag tillägga att jag vill tacka alla för de fina presenterna jag fick. Jag är så nöjd med vinglasen, biobiljetten, smyckena, klockan och självklart vinflaskorna =) Lägger in några av de bilder jag har från helgen, dock tog jag inte så många =(

Åter en jobbvecka är igång och det känns som om det snart är helg igen. Dagarna går så sjukligt fort att jag i detta tempo snart kommer vara pensionär =) Nu är det ju bara onsdag, torsdag samt fredag kvar innan det är dags att åka hemåt igen. Nej, nu måste jag ta en dusch, har äntligen fått arslet ur vagnen och gått en promenad här i mitt nya område. Hittade en bra runda som tar lika lång tid som långa rundan i Köping, hoppas dock kunna hitta nån lite kortare runda som jag kan ta de dagar jag kommer hem senare från jobbet. Glöm nu inte bort att det är Morden i Midsummer ikväll kl 21 =)


Kommentarer
Postat av: Ing

Tack för en trevlig kväll och fest! Snällt att du inte la upp muppbilden på mig här =) tycker att du kan komma hem och gå långa rundan med mig. Vad säga om idag runt 19-tiden? puss

2008-07-16 @ 12:35:55
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/
Postat av: Jozzanpozzan

Tyvärr gumman hade dejt med några från jobbet på grekiska kolgrillsbaren istället. Är nyss hemkommen så det lbir en promenad i morrn istället för min del. I helgen får vi gå istället! Kram

2008-07-16 @ 20:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0