Uppdatering, tack!

På begäran av min kära vän Ingela kommer här en uppdatering av sista veckans bravader. Började i fredags då Ingela anlände till den kungliga huvudstaden. Vi började med en snabb runda på stan (systemet bla.) för att sedan bege oss mot Hard Rock Café där varsin Strawberry margarita skulle drickas. Lördagen var vigd åt skärgården och vi hittade ett jättebra bad ute på Ingarö där vi solade, badade och drack rosévin hela dagen. Lagom trötta och solbrända gjorde vi oss redo för ett utekväll på stan. Träffade några kompisar från Kosresan och kvällen var underbart rolig. Efter att ha efterfestat till åtta på morgonen och sovit i cirka fyra timmar åkte vi ut mot Ingarö igen. Denna gång var mamma och pappa med eftersom de skulle ha lite semester hos mig i några dagar. Bildbevis från helgen ses på areyouhappy.webblogg.se, då Ingela var mer flitig med kameran än jag.

En ny vecka var inledd och familjen (jag, mamma, pappa och Tilda) åkte ut i skärgården med en så kallad middagsbåt för att avnjuta en trerättersmiddag och fin utsikt. Gröna Lund var det dags för i tisdagskväll och det var en mycket nöjd och glad familj som gick därifrån vid 10-tiden med 5 kg choklad =) Vi delade upp den lite så har 1,5kg daim hemma samt några 100 grams chokladkakor, jag kommer spy på choklad har jag en känsla av! I går förmiddag åkte de dock hem och jag var en nymålad hall rikare samt några timmars sömn fattigare.

Inte ens igår kväll fick jag vara hemma och sova =) Det var nämligen dags för mig, Lina och Katja att gå å se filmen "Mamma Mia". Filmen var väldigt bra och supermysig, längtar ännu mer efter Oskar nu (om det nu är möjligt). Idag har jag dock fått vara hemma efter jobbet och det är så skönt å bara sitta här utan "måsten". Jag hade tänkt gå ut och gå en sväng, men så kom de mörka molnen samt de hårda vindarna och det är inte så roligt att bli blöt under promenden så jag stannade hemma istället.

I morrn bär det av igen och denna gång är det till Vallentuna som resan går. Ska hälsa på moster med familj i deras "nya" hus. Ja okej det är inte nytt för de har bott där ett år, men jag har ju aldrig varit där! Hoppas på lite sol och värme på lördag så vi kan åka nånstans å sola och bada. Först ska jag ju dock besöka optikern eftersom det är dags för nya linser.
Orkar verkligen inte skriva mer nu för jag borde gå och packa väskan samt lägga mig å halvsova i soffan =) Hoppas att du är nöjd med uppdateringen Ingela...... See you later alligator!



Kommentarer
Postat av: Ing

Jag är dönöjd! Nu har jag ju nåt att göra på jobbet i några minuter =) Jag kan komma och hjälpa dig med chokladen för inte ska du behöva spy =) Jag har precis käkat ananaspaj, mums! Ikväll blir det grillning hos Madelene och Jimmie i nya huset, wiie! Ses om en vecka. Puss å kram

2008-08-01 @ 09:29:33
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/
Postat av: Jozzanpozzan

Åhhh vad mysigt att det blir grillning i nya huset, jag vill oxå!!!! Du kommer få hjälpa mig med chokladen nästa helg! Massa kramar

2008-08-03 @ 01:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0