Lön + Helg = Underbart

Om det undgått någon så kan jag informera om att det är lön i morrn =) Hade tur att den 27e ligger på en söndag denna månad så jag får pengar redan i morrn. Denna månad får jag min första hela lön och så till på köpet 2000 kronor extra för de felaktiga avdragen som gjorts för för rikskupongerna. Ni kanske förstår att jag njuter av att vara en hårtarbetande kvinna förfullt. Dock sa min arbetskamrat Ida nåt väldigt sant vid förra löneutbetalningen: "Lön var roligt så länge man bodde hemma. Nu försvinner den lika fort som man fått den, på grund av alla räkningar". Jag håller med denna visa kvinna, för mer än hälften försvinner på en gång i form av räkningar, matpengar, linser och allt annat tråkigt som ska betalas denna månad *suck* Tur är ju att jag inte lever på CSN längre, för då hade jag gått feting back =)

Kvällen har ägnats åt att städa, tvätta samt diska... men shit vad fint det är här hemma nu!! Är nu redo för helgens besök =) Imorrn kväll ska vi ut och käka nånstans i stan, ska bli supergott! Nu ska jag snart sova så att det blir fredag nångång....




Kommentarer
Postat av: Ing

Tjoho! Uppdatering tack!

2008-07-30 @ 16:32:10
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/
Postat av: Jozzanpozzan

Har ju haft familjen här på besök så det har inte hunnits med någon uppdatering. Kommer kanske en i morrn, för nu ska jag in till stan å se mamma Mia! Kram

2008-07-30 @ 18:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0