En vecka kvar!

Födelsedagen närmar sig med stormsteg! Jag och Claudia, en på jobbet som fyller år dagen efter mig, påminner ständigt varandra om att det minsann är dags att bli gamla nästa vecka. Ja det börjar faktiskt kännas mer eller mindre som att det är nu man blir gammal. Jag kan ju inte längre skylla på att jag är student, vilket i mina ögon låter ovuxet, utan nu måste jag inse faktum att jag är en så kallad vuxen. Ser dock fram emot födelsedag och allt firande som det medför. Jag börjar ju lite smått redan på lördag, för om det är någon som missat det så har jag och Katja 50-årsfest i Köping då. Det bästa med helgen är dock inte att det ska firas födelsedag, utan att jag ska få träffa mina kära vänner från Kalmar och Köping. Fortsätter mitt firande lördagen efter då det är dags för släkten att uppvakta mig, så nu blir det till å besöka den kära hemstaden Köping två helger i rad.

Nog pratat om allt födelsedagsfirande. Jag tror jag har packat allt jag behöver, allas presenter, tvätten jag måste se till att tvätta under helgen och så vidare. Nu kvarstår nog bara att diska, vattna blommorna och sen avnjuta en natts sömn innan det äntligen är fredag igen. Jag kan inte fatta vart veckorna tar vägen, de bara rusar förbi. Innan jag vet ordet av kommer det vara höst och dags att ta på sig de mysiga koftorna och stövlarna =) Nej, först ska vi avnjuta den sommar som jag snart tror kommer till Sverige.

Tänkte bara till sist bara berätta hur lycklig jag känner mig....... trivs sååå himla bra på jobbet, lägenheten börjar se ut som ett hem och saknaden av Oskar håller sig ganska bra i schakt. Tror inte att nån av mina arbetskamrater hittat hit än, men passar ändå på att tillägna de en kram för att de är så himla snälla, trevliga och alltid hjälpsamma! Ha nu en trevlig helg och ta det inte lugnt, för det ska inte jag =)




Kommentarer
Postat av: Tezzan

Lugnt, vad är det?! Nä, det verkar himla tråkigt=)...fullt ös kör vi på nu=) Kramar

2008-07-10 @ 19:59:11
URL: http://tzan.blogg.se/
Postat av: Jozzanpozzan

Nej ta det lugnt är ingenting för mig...sist jag och bror min hade sommarfest där hemma låg vi på varsin toa och spydde =) kanske inte repris på lördag, men det ska fan vara nära =)

2008-07-10 @ 21:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0