Tillbaka till verkligheten!

Onsdagen är förbi och nu är man tillbaka i verkligheten =( Det har pluggats för fullt och jag har äntligen en lösning på problemet jag haft hängande över mig hela dagen. Ska åtgärda det i morrn förmiddag och ska även komma vidare med bokslutsdispositionerna så att det bara är årsredovisningen kvar sen. Jag ser verkligen ljuset i tunneln nu, bara 5 dygn kvar sen är detta över! Då är det visserligen plugg till beskattningstentan som väntar, men det tar vi en annan dag =)

Har även varit hurtig och varit på gympa idag. Jag förstår dock inte varför jag alltid ska envisas med att gå dit när det är jul/nyår för jag tycker ju inte det är bra eller jobbigt. Idag var det till och med så kallad coregympa och herregud säger jag bara!! Men men får väl se det positiva, jag gick ju dit och magmusklerna har iaf fått träning. I morrn ska jag även ta mig till badhuset för att simma lite samt sola.

Usch har fortfarande inte tagit tag i mitt CV som jag skulle fixa nu över julen, varför skjuter man alltid allting framför sig tills det blir panik och tidsbrist. Kan någon svara på det?!? Nej nu ska jag snart gå och lägga mig å läsa, det är ju bara upplösningen kvar nu =)

image63


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0