Otränad, ehhh ja!

Herregud är allt jag har å säga om kvällens träningspass, usch vad man tappar muskelmassa fort. Det var längesen det var så här jobbigt och träna, samtidigt som det är ju en månad sen jag tränade regelbundet så vad borde jag ha förväntat mig! Nu får det blir rutin på skivstångspassen på torsdagar igen så det blir nån ordning på det här.

Nu längtar jag mest till fredag då jag ska åka till Lanzarote =) Hoppas på mycket sol och enligt "rapporterna" har det varit 20-24 grader där senaste tiden så lite värme får man ju iaf. Tyvärr så ska det ju jobbas två dagar till innan dess varav en av de är dagen D! Ett nytt kassasystem ska installeras på torsdag och måste jag ens säga att det kommer vara en dag fylld av kaos. Kommer vara en trött Jossan som kommer hem vid 18 på torsdag och då ska packa det sista inför resan. Semester nu tack!

Nu måste jag verkligen in i duschen så att håret hinner torka lite innan jag slocknar framför tvn, men tänkte dela med mig av en mingelbild från lördagens utgång på Harrys! Tack tjejer för en rolig kväll.....

image70

Kommentarer
Postat av: Katja

Tack själv, var riktigt trevligt. Fast jag måste ju få säga att jag ser lite konstig ut på bilden. Kram

2008-01-22 @ 22:48:04
Postat av: Jozzanpozzan

Nejdå katja inte gör du det =) Tänk på hur vi kunde sett ut!! Hoppas resan mot sthlm gick bra, nu ska jag försöka ta tag i packandet....kram

2008-01-23 @ 19:14:47
Postat av: Tezzan

Snygg bild!! Men va sjutton höll jag hus=)?!

2008-01-23 @ 22:29:41
URL: http://tzan.blogg.se
Postat av: Jozzanpozzan

Ja du var höll du hus egentligen =) det är det ingen som vet....Hoppas du kunde se nåt i lägenheten igen. Kram

2008-01-24 @ 21:11:18
Postat av: Tezzan

Ja, nu är det "ljus i Guds hus" igen som min pappa skulle säga=)...

2008-01-30 @ 15:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0