Off we go!

Färdigpackad, duschad och snart är det diskat...ja vi börjar nog känna oss redo för semester nu. Är så slut i kropp och själ så en semester sitter verkligen på sin plats. Även om nu prognoserna visar mulet och 20 grader hela veckan är jag ändå glad för denna resa då det är skönt att komma bort och samtidigt få umgås med hela sin familj! Till och med Pontus ska ju med =)

Resan blir en lite uppladdning inför vårens kurs som precis startat, där vi ska skriva 5 rapporter och alla ska vara "mini-uppsatser" på mellan 10 och 20 sidor. Det kommer behövas mycket mycket tid av oss för att få till dessa på ett bra sätt. Vi har iaf hittat ett företag som kan ställa upp till alla dessa rapporter, då vi ska se hur teroin tillämpas ute i organisationen. Vi tackar Nordea och Göran för detta....... Har väl inte mer å säga än att jag är glad att det bara är 30 HP kvar innan examen är i hamn!

Orkar inte skriva mer nu, men vi hörs och ses igen när vi åter igen står på svensk mark.

image71

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej! Skönt att ha dig hemma igen. Hoppas att ni har haft det bra. Nu tycker jag att det är dags för en uppdatering och lite bilder från resan =) puss

2008-02-02 @ 20:47:34
URL: http://areyouhappy.webblogg.se
Postat av: Jozzanpozzan

jadå det kommer så fort vi har lagt in bilderna via Linas minneskortsläsare...Oskars kamera gick sönder under semestern så kan inte föra över de än =( Snart kommer det iaf jag lovar!!!

2008-02-03 @ 00:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0