Måndagsglädje!

Efter att ha spenderat några timmar i skolan idag så är äntligen arbetet inlämnat, redovisningen färdig och kursen är över =) Eller ja får väl se om man bli godkänd, men skulle bli mycket förvånad om så inte var fallet! Det känns så härligt att ha detta bakom sig även om jag nu inser att jag MÅSTE ta tag i pluggandet till tentan den 19e.

Jag känner mig fortfarande lite "groggy" över att vara tillbaka i stan....lägenheten ser ut som fan, ingen mat har jag hemma och så måste man ta tag i saker som jobb och träning. Men tror nog att jag snart kommer in i det hela igen. Ännu en sak jag måste ta tag i är att masa mig iväg till VV igen. Var några veckor sen sist jag var där, men enligt vågen har jag hållt mig mycket bra under julen trots allt godisätande. Usch ja vad godisberoende jag blivit igen, måste se till att ha en godisfri period nu så jag slipper bli detta sockersug!

På tal om nåt annat så flyttar ju Tessan till stan igen och då kan vi äntligen sätta i gång med OC-kvällarna igen och nu är det ju bara sista säsongen kvar (jag har visserligen redan sett den), men det finns inget som slår dessa kvällar med en fin paj till =) Ähh orkar inte sitta här och ordbajsa längre så lägger helt enkelt ner.....i morrn väntar iaf jobb, träning samt Morden i Midsummer och våfflor med Lina och Jossan. En mycket bra dag med andra ord!

image64

Kommentarer
Postat av: Ingela

tjoho! varför åker du till köping utan mobil? du har väl inte tappat den? hoppas att ni får en mysig helg och måndag! hälsa och gratta mamma Eva! kram kram

2008-01-12 @ 16:37:19
URL: http://[email protected]
Postat av: Jozzanpozzan

Nej har inte tappat den utan den ligger helt enkelt å väntar i soffan nere i Kalmar för jag glömde den där =) helgen har varit mycket bra so far och hoppas på att dagen i morrn blir lika bra! Kommer ut ett litet inlägg snart om festen skulle jag tro.... Kram

2008-01-13 @ 12:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0