Hejdå Köping!

Jaha då var jullovet över för denna gång då, eller ja rättare sagt för alltid iom att jag är klar till sommaren =) Tycker det har gått ruskigt fort samtidigt som det känns som jag varit här hemma i evigheter! I eftermiddag drar vi mot småland igen iaf och det ska bli oerhört skönt att komma hem igen, även om jag har lite ångest över årsredovisningen som inte riktigt är färdig =( Men tänk i morrn kväll är allt över och då kommer en stor sten falla från mitt hjärta.

Måste säga att jag haft ett mycket bra lov och hunnit med många olika saker...till exempel åkt till fjällen, chillat hemma hos syster, festat i både kolsva och västerås =) Det finns ju visserligen några negativa saker som hänt och framför allt är det väl när jag i torsdagskväll tankade pappas bil med bensin, och för er som inte vet så är det diselbil "vi" har *opps* Som tur var gick det fort att rengöra/sanera och fredag eftermiddag var bilen åter igen vi familjens händer. Annars är det väl mest det här arbetet som legat och stört mitt inre lugn och i går var det inte roligt att heta Josefine Jönsson vill jag lova. Usch vad dåligt allt gick och jag höll på att ge upp minst 10 gånger under dagen innan jag vid 8 på kvällen löste problemet =)

Nu är det 4 intensiva dagar i kalmar som väntar innan det är dags att åka hemåt igen, ja det är ett jävla farande på mig just nu. Mamma fyller 50 och det ska firas med kalas så hade inte mycket till val än att åka fram och tillbaka nu denna vecka. N
ej om jag kanske skulle fundera på hur jag ska lösa detta med bilagorna i årsredovisningen nu då, så att det bara är å fixa när jag väl entrar lägenheten i Kalmar.

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Du börjar ju bli som jag, med ett evigt farande fram och tillbaka=)!

2008-01-06 @ 13:00:11
URL: http://tzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0