Grattis Mamma!

I dag fyller du, mamma, 50 år och det har vi firat med råge hela helgen =) Helgen inleddes med en resa mot Köping för att under kvällen hjälpa pappa i "köket" när mammas jobb var på besök för att fira den blivande 50-åringen. Efter en hektiskt lördagförmiddag var vi runt 3-tiden redo att ta igen nästa gäng gäster, vilka var släkt och vänner. Mat, kaffe, tårta, vin, öl och drinkar serverades fram till kl 2 då de sista gästerna gick hemåt och vi kunde inta vågrätt läge i våra sängar. I går hade vi en vilodag för att sedan idag uppvakta mamma på hennes "riktiga" födelsedag. Morgonen började  vi (mamma, pappa, jag och Oskar) med champangefrukost för att sedan fortsätta med en tripp till Uppsala för en supergod 3-rätters lunch och ett besök i domkyrkan. När vi kom hem till Köping igen hade Johan och Tilda lagat middag och därefter avnjöt vi lite tårta =) måste säga att helgen varit mycket bra och mamma har varit mycket nöjd med allt firande. Men nu är det snart dags att packa för att i morrn ta tåget mot Kalmar igen och vad väntar där om inte lite panik-tentaplugg till lördagens tenta! Men men kan ju inte mer än försöka och hoppas på det bästa även om till och med jag inser att jag börjat plugga försent. Så resterande dagar i denna vecka kommer att tillägnas plugg, träning (om jag hinner) och sen blir det födelsedagsfest hos Lina på lördag =) Ska bli mycket trevligt!!! Jag skulle vilja hinna till IKEA oxå för att köpa mattorna till sovrummet, men får se om det hinns med....... Nu ska jag iaf packa så jag kan koppla av resten av kvällen.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Verkar som att du har haft en mysig men hektisk helg hemma i köping. Fina bilder på er alla! Lycka till med tentan och kom ihåg: Det löser sig alltid!

2008-01-14 @ 22:18:22
URL: http://areyouhappy.webblogg.se
Postat av: Tezzan

Vilken fest det verkar ha varit!! Men ska det firas så ska det=)! Vi får göra de på lördag!

2008-01-15 @ 19:25:24
URL: http://tzan.blogg.se
Postat av: Jozzanpozzan

Ingela: ja helgen var toppen, men det är bra skönt att vara hemma igen =)
Tezzan: klart det var en rejäl fest, hon fyller ju bara 50 en gång! ja men visst ska vi festa rejält på lördag, ser framemot denna dag då tentan är över....

2008-01-16 @ 07:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0