Sexparty i Växjö

Är nyss hemkommen från Växjö där jag efter vårat seminarie, som för övrigt gick väldigt bra, stannade hos Ingela för att umgås och festa lite. I och med att seminariet började kl 8 fick vi lämna Kalmar 06.15 vilket i sin tur ledde till att klockan ringde vid 5! Så lite trött var man ju allt, men vi kom fram till att det var likabra att hålla igång fram till festen började så vi inhandlade lite vin och mat för att avnjuta en god middag innan vi skulle vidare till Micaelas (Ingelas kompis) klasskompisar. Där skulle det kvällen till ära vara sexparty, vilket var en "debut" för mig och det var minst sagt en udda förfest =) Hade iaf en mycket trevlig kväll, men gick hemåt vid 1 då jag mer eller mindre kunde somnat stående, behöver jag ens säga hur skönt det var att få inta horisontellt läge?!?

Efter en helt underbart god brunch på Sivans drog vi en snabbrunda på stan, där jag hittade ett par så sjukt snygga jeans på Lindex som jag nu ångrar att jag inte provade för de finns i den färgen här i Kalmarbutikerna =( Men men var ju bara små storlekar kvar så hade antagligen inte kunnat ha de ändå. Jaja får väl leta vidare efer andra jeans för jag är i stort behov av det då mina blåa kommer gå sönder vilken dag som helst.

Ikväll blir det vin och sällskapsspel med Jossan, Emil, Oskar, Lina, Karin, Daniel och eventuellt Tessan....ska bli roligt!

image84

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0