M/S Cinderella!

Vi ska på kryssning =) Bokade igår så den 11 april bär det av upp till katja för att sedan den 12e gå ombord på Cinerella som tar oss över ålands hav och tillbaka. Vi pratade redan om detta i höstas, men kom inte över nån billig resa då så igår när IKEA Family hade erbjudande i sin katalog slog vi till. Det verkar som det blir Katja, Lina, Jossan, Jag och Tessan, men än finns det tid för ändringar .
Ja, vad mer behöver jag säga än att jag är mycket glad denna morgon. Arbetet som ska skickas in i morrnbitti är i stort sätt klart, mest design och "småsaker" kvar såsom sammanfattning, inledning och källförteckning så med andra ord känns allt mycket bra just nu! Har ju även hunnit mer å träna "en massa" sen jag kom tillbaka till Svergie så varför klaga =)

image83

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är duktig, jag får dåligt samvete!! Fredrik sa att han hade sett dig i torsdags på skivstång, jag är inte fri från förkylningen än så jag får väl vila, det är tråkigt att vila, vill inte vila!!!

2008-02-09 @ 11:06:02
Postat av: Jozzanpozzan

ja det stämmer såg honom oxå, men fick ingen riktig chans att hälsa tyvärr! vad tråkigt att du aldrig blir frisk, en negativ sida av ditt jobb.

2008-02-09 @ 16:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0