Lugnt och skönt!

Vilken skön helg jag haft.....vet inte riktigt när en hel helg var så här lugn och "utan" måsten. Har visserligen varit på biblan å pluggat lite beskattningsrätt, vilket för övrigt gått bra, men annars har jag inte gjort mycket. Har hunnit med å ha middag med Jossan och Martina, tittat på OC och melodifestivalen, tagit morgonpromenader och så bara slappat! Det är så underbart skönt att inte vakna bakis en söndag, utan att verkligen kunna vara vid sina sinnesfullabruk och göra vad man vill utan att vara seg =)
Nu är det ju söndagkväll IGEN, kan nån tala om för mig vart veckorna tar vägen? Tiden går så jädra fort när man är sysselsatt hela dagarna...Vilket visserligen är skönt annars blir jag så rastlös! men snart sitter man här och det är vår/sommar och examen är ett faktum, ja jag säger då det!!

Har inte mycket mer å fylla ut inlägget med nu så tar och lägger ner för idag. Ha en skönt söndagkväll  för det tänker jag, ha i soffan framför en film.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0