Here we go again!

Jaha då var man åter igen där....Vid denna stund då man inser att det är dags att räkna points igen för att det inte ska spåra ut totalt. Vet inte hur många såna här inlägg jag haft sen jag började blogga, men som sagt jag är igång igen. I går började allt och måste säga att det hittills gått ganska så bra. Jag ska nu ha en "reningsperiod" från sötsaker, så denna första vecka är det förbud mot allt vad efterätter, tilltugg, godis m.m. heter!! Det var väl mer eller mindre semestern som fick det å spåra ur och en god vän sa till mig: "det är lätt att fastna i ovanor" ..det stämmer ju så väl. Varför är det inte lika lätt att komma in i bra vanor som i de dåliga för?!?

Som vanligt så går ju dagarna alldeles för fort, men vi är istort sätt färdiga med arbetet som ska lämnas in i morrn kväll *skönt* Så i morrn blir det lite plugg inför tentan samt lite finjusteringar på arbetet. Sen är det ju bara torsdag kvar innan det återigen är dags för att bege sig mot Växjö och ha seminarie. Denna gång känns det väldigt bra gällande relevanta teorier och vi har även fått ihop en bra analys...Denna gång måste vi få fler poäng än sist tycker jag allt!

Nu ska jag läsa igenom vårt arbete sen är det soffan som gäller!

image91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0