Examenscermoni!

Nu är det klart att examenscermonin i Kalmar Domkyrka blir den 5 juni. Detta är samma datum som Tilda tar studenten så tyvärr kommer jag missa den och min familj missar min =( Oskars examen ligger samma dag så har jag riktigt otur kommer han vara upptaget på annat håll så inte ens han kan närvara, och jag kan ju isf inte heller närvara på hans. 5 juni är alltså en mycket populär dag för "avslutningar" för även Oskars bröder tar studenten den dagen, så Oskar familj kommer även lysa med sin frånvaro här nere i Kalmar den dagen. Hahaha mina klasskompisar kommer tror jag är utan familj =) Lite tråkigt är det allt, men ska nog överleva....kommer ju till och med ha en tenta 2 dagar efter examen så kommer väl vara fokuserad till 110% på den, så det kanske bara är bra att ingen kan komma ner. Vet dock att pappa pratat om att han skulle komma ner till mig om det skulle vara så att dessa två "högtider" krockar, men vill nog hellre att Tilda ska ha honom på sin student precis som jag fick på min. Jag är stor nog att klara detta ändå =) Har ju som tur är mina vänner där....kanske kan få låna deras familj för en sekund!

Helg igen var det ja, och om några timmar kommer Pontus hit för ett helgbesök. Så i morrn blir det party här och för en gångsskull verkar det som att de manliga deltagarna kommer vara fler än de kvinliga...vilket typ aldrig händer här hemma!

Ha en trevlig helg!
image92

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag är inget girigt fruntimme...jag delar gärna med mig av min mat...eller jag menar familj :D

2008-02-29 @ 14:04:39
Postat av: Jozzanpozzan

hahaha vad bra =)då slipper jag känna mig helt ensam!

2008-02-29 @ 14:27:17
Postat av: Tezzan

Jag kan dela me mej av mej och min familj=)...och jag tänker inte lysa me min frånvaro ikväll...I'll be there, så mkt!

2008-03-01 @ 11:14:56
URL: http://tzan.blogg.se
Postat av: Jozzanpozzan

tror ju dock inte din familj kommer att närvara på min examen, men jag tackar så mycket =) Ja men klart du kommer ikväll, vart annars skulle du hålla hus! Ses om några timmar....

2008-03-01 @ 14:46:09
Postat av: Katja

Oj det var verkligen en stor krock på alla händelser. Visst är det tråkigt när inte ens familj är med, men det går bra ändå, det vet jag =0) Ska se om jag kan komma ner den dagen och agera lite familj. =0) Kram

2008-03-01 @ 23:26:58
Postat av: Jozzanpozzan

Du är hur välkommen som helst att deltaga...Lina och Martina pratade om att ev komma oxå =) Så det känns ju skönt. Emil ska agera min pojkvän oxå om Oskar inte kommer kunna deltaga *ler* KRAM

2008-03-02 @ 15:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0