Bebisar....

Jaha då var det gjort...Köpte igår de första kläderna till de kommande kusinerna Jönsson (Andersson/Svensson). Kunde inte hålla mig när jag klev in på Lindex på lunchen och såg de små söta bodysarna och mysbyxorna. varför ska det vara så sjukt söta för? Sen träffade jag Helena på jobbet idag och eftersom jag inte varit där på några veckor och sett henne & magen hade den ju växt nå enormt och nu är det "bara" 10 veckor kvar för henne....Ibland blir man ju bra sugen på en bebis......men nej kan lugna er med att det inte är nån på gång förän om nåt år iaf.

Har jobbat nu i dagarna två och ikväll blir det plugg på biblan inför den kommande omtentan. Eller ja vi ska gå igenom "facit" och se vad vi kan och inte kan. Har dock kommit på några "slarvfel" som jag tyvärr inte kom på under tentan vilka kanske kunde gett mig ett G, men men ska inte älta detta utan nu får jag se till å plugga på till tentan så att jag klarar den. Har ju faktiskt ett mål att sträva efter, arbetsintervjun i april, och tills dess måste jag ju vara "i fas". Nej ska se till å få i mig lite mellanmål nu så jag orkar tänka =)

image87image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0