Alla hjärtans dag!

Jaha då var den återigen den där överskattade kärleksdagen. Visst är det väl mysigt med lite kärlek, men jag anser att det är något jag får varje dag och känner mig inte tvingad till att överdrivet visa den för mina nära och kära just denna dag. Hahaha låter som en bitter kärring =) Självklart ska jag och Oskar umgås idag, men mer än så tycker varken han eller jag att det krävs, så varför lägga ner en massa pengar och energi på massa "onödiga" saker bara för köpandets skull. (Blir väl hotade till livet efter detta uttalande)

Är iaf färdig med dagens skolarbete och ska snart masa mig iväg till Maxi för att inhandla det som behövs inför morgondagens middag och filmkväll med Jossan och Martina. Ser fram emot detta, då jag och Martina oftast bara umgås i jobbrelaterade situationer. Ett trevlig avslut på veckan innan tentaplugget på lördagmorgon tar vid =)

Nej ska se över listan över behövda saker nu, men önskar er alla en trevlig alla hjärtans dag. Ni som känner er berörda av min "kärlek" andra dagar på året hoppas jag vet att ni är berörda även denna dag =)

image90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0