Very close =)

Bara en ynga liten arbetsdag kvar innan det är ledigt i fem låååånga dagar =) Kanske inte kommer vara en "ynka" arbetsdag med tanke på hur det såg ut i kundlokalen idag. Kan ni fatta varför alla vill uträtta sina bankärenden på måndagar och precis innan jul?!? Som mest hade vi 90 personer i kö, heeelt sjukt! Jag får dock tänka positivt..vi stänger ju redan vid 16 och när dagen är slut får jag äntligen entra tåget mot Köping!

Flytten närmar sig oxå med stormsteg =) Jag hämtade nycklarna idag, men flyttar inte förän slutet av nästa vecka. Jag måste hinna packa lite mer samt låta julstressen lägga sig innan jag far iväg på nästa äventyr. Jag har iaf som mål att bo i den nya till den 3 januari för då ryktas det om utgång med några från jobbet. Kan inte ens tänka mig hur skönt det kommer bli att slippa ta taxi eller bussen ut till Nacka mitt i natten =) Jaja nog om detta..nu ska jag hänga tvätten sen blir det till å packa det sista i morrnbitti innan jobbet. Hoppas jag hinner med ett inlägg till innan julafton, men om jag inte gör det så önskar jag er alla en underbar jul och en riktigt gott nytt år!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0