Snart ledigt igen =)

Första arbetsdagen efter ledigheten och jag har nog aldrig känt att en dag gått såååå sakta. Det var visserligen väldigt skönt å träffa alla igen och skvallra lite om vad som hänt sen sist =) Måste säga som Ida gjorde i hennes blogg, det är inte många arbetsplatser där man har så många underbara människor man jobbar med, I love you all <3 Det är dock väldigt skönt att det snart är ledigt igen för jag är inte alls sådär motiverad å jobba som jag trodde jag skulle vara efter julledigheten. Motivationen kanske kommer med det nya året?!? På tal på nytt år så är det snart dags å fira denna årliga händelse och detta år blir det med pompa och ståt i Västerås. Det kommer bli middag, alkohol och en massa par (förutom några enstaka singlar) som alla samlas hos Madde och Jimmie, ser fram emot detta! Det innebär att jag ska ta mig hemåt Köping i morrn igen efter jobbet och det var tur att jag kom på detta ikväll för annars hade jag glömt å packa =) Packa är förövrigt ett ord som används frekvent i min vardag just nu och det tynger mig lite för att jag aldrig får arslet ur vagnen å få det klart. Packade i alla fall massor igår, men har fortfarande inte varit nere i förrådet och kollat vad jag ska ha med mig därfirån. Jag vet nu att jag får flytta in på fredag och inför denna flytt är allt klart, men vill ha så mycket som möjligt klart inför nästa flytt så jag slipper åka fram och tillbaka hit till Nacka. Jag måste väl få njuta till fullo av att bo istan =)

Nu ska jag kolla klart på Gilmoreavsnittet sen kanske jag packar en låda till! Blir årets sista inlägg så önskar er alla (både vänner och ovänner) ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0