Slutet är nära....

Yes säger jag bara för nu är det fem arbetsdagar kvar innan det är lååångledigt. Nu låter det som jag ska vara ledig hela jul- och nyårshelgen, men så är ju tyvärr inte fallet. Jag kommer vara hemma från tisdag kväll till söndag eftermiddag och det ska bli helt jävla underbart, om man nu får säga så. Känner att jag är i behov av lite ledigt för nu har jag kommit till en punkt när jag inte orkar engagera mig på jobbet, det får gå som det går känns det som! Tror dock att det känns så för att jag vet att ledigheten väntar runt hörnet. Även om jag längar till den underbara högtid som ligger framför våra fötter så gör den ju att jag känner mig lite stressad oxå. Jag kommer flytta till vasastan i mellandagarna eller strax efter nyår och jag borde packa det mesta innan dess så jag slipper göra det efteråt. Det är dock ett bekymmer som jag tar en annan dag för nu ska jag fokusera på de resterande arbetsdagarna denna vecka, ladda inför lördagens party och framförallt avnjuta några fler Gilmoreavsnitt innan jag stänger ögongen för denna kväll =)

Kommentarer
Postat av: Ing

Yes snart kommer du och joinar mig i köping! Vi måste gå långa rundan fast du bor ute i ingenstans nu =) saknar dig! puss

2008-12-18 @ 10:18:15
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/
Postat av: Jozzanpozzan

ja jag får ta bilen inåt stan så får vi mötas nånstans på vägen =) Du får ta och efterforska lite i utgång på juldan så hörs vi snart. hoppas du har det bra där hemma! Kram

2008-12-18 @ 11:53:59
Postat av: Josefin

Gilmore is da shit!! Jag hoppas att tomten ger mig det!

2008-12-18 @ 19:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0