Sjuk?!

Är det så jävla dags å bli sjuk nu?! Ja det verkar min kropp tycka =( Jag är ju inte förvånad att även jag skulle åka på't eftersom flertal på jobbet varit sjuka samt att pappan min känt sig hängig sen jag kom hem. Tycker dock att det är riktigt dålig tajming eftersom jobbandet drar igång i morrn och nyår närmar sig. Jag får se till å kurera när jag kommit tillbaka till Stockholm i eftermiddag, vilket jag verkligen inte har tid med så får väl se hur bra det går. Som jag nämnde är det dags att åka hem igen efter några dagarna ledighet på "Hotell Jönsson" i Köping och tycker det ska bli skönt att få komma hem även om det bara är för ett par nätter =)

Nej nu ska jag nog lägga mig i soffan och hoppas att magontet går över snart.......


Kommentarer
Postat av: Ida

KRYA på dig. Jag är också sjuker!! DU OCH JAG PÅ GOLVET I MORRN=)

2008-12-28 @ 11:03:04
URL: http://idis.bloggagratis.se
Postat av: Jozzanpozzan

Härligt gäng vi är där alla är sjuka =) Ses i morrn! kram

2008-12-28 @ 11:09:41
Postat av: Ing

Nu skärper du dig och blir frisk! =) drick en massa te med honung och ingefära. Jag vet att du har mycket att packa och fixa men glöm inte att vila också. Hörs ikväll eller imorgon så vi kan bestämma vad som ska inhandlas. kram kram

2008-12-28 @ 14:31:49
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0