Seeeeeeg söndag!

Jävlar vilken seg dag detta är. Jag är trött som ett as och seg i huvet efter gårdagens fylla =) Jag och Hugo gästade, som tidigare nämnt, Amir där vi festade till det i några timmar innan vi drog oss inåt stan. Vi hamnade först på Ambassadör där vi dansade pretty much och vi drog sedan vidare till White Room där Hugos kompis jobbade. Efter jävligt mycket dansande drog vi oss hemåt, minns inte riktigt vad klockan var men över 4 var den iaf. Ni kanske kan förstå då varför jag är så trött idag =) Förresten jag lovade bilder från kvällen, men tyvärr blev det inga bilder tagna så ni får vara utan dem!

Orkar inte skriva mer ska kolla klart på Gilmoreavsnittet jag har på sen ska jag börja packa inför julledigheten i Köping.


Kommentarer
Postat av: Hugo

tjena jönsson!

Jag lyckades hitta din blogg tillslut =P

Vilken lyckad kväll det var igår, hade gryyymt roligt! Men idag har man varit lite sliten...

DEt bästa på hela kvällen vet vi alla vad det va, speciellt du ;) JAG VET JAG VET!

Ses imorn!

2008-12-21 @ 23:57:31
URL: http://djungeldjuret.jagharingenblogg.se
Postat av: Jozzanpozzan

Åhhh kul hugo att du hittade hit =) Ja jag bjuder på den, Amir skrattade åt mig även igår! Kan ju glädja dig med att jag för alltid kommer veta vad det är nu...

2008-12-22 @ 12:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0