Nära döden?

Fy fan är allt jag har å säga idag =) Åkte iväg til gymmet efter jobbet och efter lite skön avslappnande solning var det dags för en timmes spinning. Idag var det fel på ventilationen och precis som sist när detta problem uppstod var det såååå fuktigt i lokalen. Ni kanske förstår att detta leder till att man svettas kopiösa mängder samtidigt som kroppen tröttas ut snabbare än vanligt. Jag som både ätit och druckit sämre än vanligt kände redan innan att det skulle bli ett jobbigt pass och jag var nära å svimma några gånger. Nu sitter jag dock hemma i soffan, nyduschad och nöjd =) Jag bara älskar å träna, eller ja i alla fall stunden efteråt! I morrn blir det träning på SATS igen, lite bodypump med Ida..laddad till max!

Orkar inte skriva mer så ska nu slappa i soffan tills jag somnar....... detta är ju förresten decembers första inlägg =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0