Morgonpigg!

Som vanligt är jag uppe med tuppen =) Har sovit min första natt i mamma och pappas nya hus och måste säga att det känns bra, trots att jag fick sova ensam på övervåningen =) För att fördriva tiden innan de andra vaknar så tänkte jag skriva ett inlägg här och jag antar att de flesta av er vill ha en redogörelse samt bilder från Idolfinalen, men det får ni lugna er med tills jag kommer hem till Stockholm igen. Nu får ni leva med att läsa mitt "ordbajsande" för egentligen har jag ju inte mycket mer å säga än att det var en trevlig tillställning i går då vi firade mormors 75årsdag med julbord och fest. Det kommer komma bilder från detta evenemang oxå, men dem bilderna har jag inte lagt in i datorn än så får väl ta det i samband med fredagens happening istället.  Nu tyckte jag att det lät där nere, undra om det är nån som verkligen är vaken eller om det bara är ett toalettbesök och sen tillbaka till sängen som gäller?!? Kanske ska gå ut och väcka syster min som sover i gäststugan på gården =) På återskrivande snart.....

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Snygg



GOOD LUCK ikväll!! ses i möra!



puss

2008-12-14 @ 18:48:00
URL: http://idis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0