Mellandagsrea!

Jaha då var det gjort, en ny dator är inköpt! Jag orkade till slut trots baksmällan åka till Västerås å hitta mig en dator till ett hyffsat pris. Känner mig än så länge väldigt nöjd med dagens inköp, hoppas den känslan håller i sig ett tag. Kan ju när jag ändå sitter här å skriver ta och berätta om gårdagen. Ingela och jag åkte hem till bror min för att påbörja drinkbuffén vid 19-tiden. Vi lyssnade på musik, drack drinkar, spelade både Wii sports och Guitar hero, drack mer drinkar, fick besök av Cissi och Fredrik, drack ännu mer drinkar och tillslut gick vi mot Hantis. Kön till Hantis var inte så jättelång, men fy fan vilken tid det tog!!! Det var inte ens fullt därinne, men ändå släppte de in besökarna med långa mellanrum *suck* Det är väl bara inse att detta är Köping och eftersom vi är så dumma som vill (ska) in kan vakterna agera som de vill *grr*. Jaja väl därinne var det iaf väldigt roligt, mycket ungt folk, men vem har sagt att det inte kan vara trevligt för det =) Träffade lite folk från förr, men det var ytterst få! Om det är nån som såg vad jag gjorde med min hand förresten så säg till! Den gör mycket ont och är blå =(

Sitter nu ensam här ute på malmön för mamma och pappa är hos moster med familj i Vallentuna och äter middag. Det innebär att jag måste se till å få nån form av föda i mig och vet inte riktigt hur detta ska gå till =)  Hur ska jag  fördriva kvällen till dess att de är tillbaka?!? Skulle tro att jag somnar mycket tidigt då jag när jag varit ute och festat inte kan sova på mornarna!



Kommentarer
Postat av: Ida

vad vart det för dator? HP? =)

2008-12-26 @ 22:45:09
URL: http://idis.bloggagratis.se
Postat av: Jozzanpozzan

En Compaq, vilket enligt bror min tydligen är samma sak som HP...fråga inte mig jag förstår mig ju inte på sånt!

2008-12-26 @ 23:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0