Julstress, eller?!

Ja stressad är jag allt, men det beror inte på julen. Det är bara så mycket som händer just nu och som måste fixas innan allt förhoppningsvis faller på plats igen. Jag tycker aldrig jag hinner göra nåt här hemma för jag är aldrig hemma, ska väl inte klaga för jag hatar ju å sitta ensam =) Tycker dock att jag måste ta mig i kragen snart å se till att disken blir diskad, tvätten tvättad, lakanen utbytta och framförallt lägenheten städad.  Eftersom jag får besök fredag-lördag så borde ju detta inträfa på torsdag efter jobb och träning! Förutom dessa kortsiktiga problem måste jag börja packa mina saker här hemma och även se till å fixa förråd så jag kan ha mina möbler nånstans medans jag bor möblerat i Solna. Jag måste även komma på hur fan jag ska ha det i januari månad, ska jag bo kvar, leta lägenhet för en månad, flytta till Katja på heltid eller bara över helgerna!?!?! Ja det är som sagt mycket som ska göras och några frågetecken som måste rätas ut innan jag kommer känna mig lugn igen. Jag ska dock vara glad att jag orkat tagit tag i min träning för utan den hade jag nog inte orkat med detta vintermörker (eller alla dessa "måsten") =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0