Julfest is the shit!

Åhhh nu är det snart fredag, vilket innebär att årets julfest är på gång! Det verkar som att allt är klart när det gäller planeringen, nu ska bara det sista inhandlas och hämtas. Har hört lite skvaller i korridorerna på jobbet och det verkar som att alla är laddade och nyfikna på vad som komma ska. Jag kan bara säga en sak och det är att det kommer bli såååå bra =) Fast det förstås när det är de bästa tomtenissarna som har planerat kan det väl inte bli annat. Jag kommer dock tycka att det blir tomt utan detta planerande som pågått i några veckor. Det har hänt att jag kommit på idéer dag som natt och Claudia tyckte jag skulle passa som festfixare, jag fick gärna planera hennes bröllop, sötisen! Det bästa av allt är väl kanske att jag äntligen hittade nåt att ha på mig, efter några besvikelser fann jag det rätta. Det kommer lysa glamour om mig och det passar ju bra eftersom det är temat på festen =)

Nu ska jag snart sova så att jag är pigg i morrn då det ska faras runt i stan för att fixa det sista. Ni kommer garanterat få en uppdatering både från julfesten och besöket från Jossan. Ha en underbart bra helg nu allesammans.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0