Julen 2008

Åter en julafton är över och kan konstatera att dagarna, veckorna och åren går så sjukt mycket fortare nu när man är "äldre". Tyckte dagen igår for förbi på några få minuter =) Gårdagen innehöll promenad, grötlunch, Kalle Anka, julfika, paketöppnande, julmat, alkohol och en massa mys med familjen å mormor. Jag fick presentkort på såväl Kicks som Åhléns så nu ska det bli en ny parfym bland annat, pengar, Gossip Girl säsong 1 *jippie*, en väska samt en bärbar hårddisk. Nu ska jag bara se till å ge mig ut på mellandagsrean i morrn så hitta mig en billig dator så jag har använding av hårddisken =) Har sett några tänkbara i reklamen som kommit, men antar att de är slut i morrn eftermiddag/kväll när jag är nykter nog att köra till Västerås.

Juldagen är som i de flesta städer runt om i detta avlånga land en dag med mycket fest och "kärt" återeseende av allt från gamla klasskompisar till gamla ragg. Det tråkiga i Köping är dock att det är 18-årsgräns på de flesta ställena och även om jag kanske inte kan klassa mig som gammal så känner jag mig det då stället kryllar av "småbarn". Jag och Ingela (svampen 1 och 2 alltså) ska i alla fall ta och dricka lite drinkar hemma hos bror min innan vi ska köa utanför Hantis och sedan festa natten lång. Hoppas det kommer vara några i vår ålder.... annars slutar det väl i en fylledepression =) Nu hinner jag inte skriva mer för jag har lite å fixa med här hemma innan jag styr kosan mot "stan" (läs: Köping).


Kommentarer
Postat av: Ing

Du! Ikväll blir det inga depressioner! Vi ska ha skoj med eller utan ex och folk i vår egen ålder. så länge vi har varandra är läget bra!

2008-12-25 @ 17:27:41
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/
Postat av: Jozzanpozzan

ja fy fan vad roligt vi hade det =) trots att det var mycket yngre människor där! Nu ska jag försöka orka duscha...sen blir det mellandagsresa om nån timme. KRAM

2008-12-26 @ 12:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0