En bra dag!

Ja idag har det varit en väldigt bra dag måste jag säga. Började med å packa träningsväskan, åkte till jobbet och väl där fick jag en mycket trevlig kommentar av en kund: "Du ser så pigg och snygg ut. Får jag säga så utan att det blir några konsevenser?" Jag bör väl tillägga att kunden är en äldre herre på typ 60 år =) Dagen fortsatte med att jag på lunchen hittade julklappar till helgens båda byten och jag har till och med kommit på en rim till den som ska ges bort på fredag. Det var en stor sten som föll från mitt hjärta och nu är det "bara" outfiten kvar att fixa och det hoppas jag hinna med efter jobbet i morrn. Gör jag inte det måste jag skippa träningen på torsdag och det vill jag verkligen inte. Tillbaka till dagens "braiga" händelser, slutade vid 17 och läste min mail innan det var dags å träna och då hade jag fått mail av Trygg Hansa så jag ska i morrn beställa en ny mobil *lycka*. Sen var det ju dags för träning, vilken gick väldigt bra och både jag och Ida hade lite tyngre vikter på vissa muskelgrupper än tidigare...Mycket bra jobbat av oss måste jag säga! Nu är jag hemma i alla fall och har nyss beställt lite nya träningskläder, så jag slipper tvätta så ofta =) Hoppas bara de passar för är i akut behov av framförallt träningslinnen!

Nu vill jag bara att det ska vara fredag för planeringen av julfesten är istort sätt klar och det ska bara fixas en massa innan bästa julfesten är ett faktum =) Det verkar som att alla är taggade till max och hoppas nu bara att de uppskattar det vi planerat. Ska återgå till slappandet i soffan nu för det har jag förtjänat!



a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0