5 day before christmas!

Nu är fredagen här, finally! Jag vet inte hur mycket jag längtat efter att arbetsveckan skulle ta slut och nu är det äntligen det =) jag har visserligen väldigt lite inplanerat i helgen så kommer säkerligen vara rastlöst större delen av den, men det känns förbannat skönt å slippa väckas av klockan 06.30 i morrn. I morrn ska jag träffa Ida på Sats så vi kan köra ett spinning och ett corepass, då kommer jag kunna dricka alkohol med gott samvete på kvällen! Det var meningen att många av oss från jobbet skulle träffas för en gemensam utgång, men så blev det tyvärr inte..... Jag, Amir och Hugo bangar dock inte så efter en antagligen lyckad förfest hos Amir drar vi ut på stan nånstans.

Som jag brukar sitter jag här hemma och glor på några Gilmore Girls avsnitt och jag börjar närma mig slutet av säsong fem. Förstår inte riktigt hur jag hunnit kolla på så många avsnitt, men så har jag ju fuskat med träningen denna vecka oxå :oP Nej nu ska jag sluta svamla och fortsätta titta... Bilder från morgondagen utlovas vid senare tillfälle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0