Konsert och ny mobil!

Längesen det skrevs någonting här och det beror främst på att datorn har varit konstig. Sen har ju även sjömannen kommit hem så denna vecka kanske jag inte riktigt tagit mig tid för detta skrivande. Nu är jag dock tillbaka och det är för gott =)

Har hänt lite av varje sen sist, men orkar inte dra allt så fokuserar på gårdagens och dagens händelser. I går efter jobbet tog jag och Oskar båten till Djurgården för att besöka Gröna Lund. Det var dock inte karusellerna som var målen med kvällen, utan Salem Al Fakirs uppträdande på den stora scenen. Gillar hans musik, den är så mysig och somrig på något sätt.



Idag började vi med sovmorgon (skönt) innan vi skulle ta cyklarna till Sickla Köpkvarter. Väl där skulle det inhandlas present till lille prinsen Dylan. Det inhandlades dock lite mer än bara det =) Blev ett träningslinne, en t-shirt samt en ny mobil. Har kollat på ny mobil ett tag och varit sugen på en SonyEricsson W890 i brunt. Jag checkade läget i ett flertal butiker innan jag hos Telenor fick den gratis, mot att binda mig i 2 år till. Eftersom jag är supernöjd med Telenor tyckte jag inte detta var någon uppoffring och jag betalar nu 199 kronor i månaden, vilket jag oxå får ringa för. Som ni förstår avslutades min shoppingtur i lycka!



Nu sitter vi här hemma och är mätta på den äppelpaj som nyss bakats. Vi inväntar nu den "räkfrossa" vi ska ha här hemma ikväll. Vad är bättre än räkor, aioli, vin och bröd en lördagskväll =) Hoppas vi hittar nån bra film att kolla på oxå så blir kvällen perfekt.

Kommentarer
Postat av: cludd

heeej va kul att du också bloggar ja har också en hahahha nörd man e =) ses på måndag bästa tvillingen!!! kramar

2008-08-16 @ 18:47:27
Postat av: Jozzanpozzan

Vad roligt att du hittat hit, tvilling =) Ses på måndag!! Kram

2008-08-16 @ 21:46:29
Postat av: Tezzan

My god trodde du hade gått o bytt operatör nu :O...men det va ju bra=)! Mobilen va snygg iaf! Jag har fått tillbaka min efter alla turer o nu håller jag hårt i den=)! Kramar!

2008-08-18 @ 20:12:24
URL: http://tzan.blogg.se/
Postat av: Ing

Tjoho! snygg mobbe! Hoppas att allt är bra och att du har tagit igen all förlorad hångeltid =) hoppas att du är laddad för fredag wiiee =)

2008-08-19 @ 21:58:16
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/
Postat av: Tiina

Den har jag med, sjukt bra är den:)

2008-08-21 @ 12:34:59
URL: http://metrobloggen.se/tink
Postat av: Jozzanpozzan

Ingela: ja då all tid är nog åter tagen =) Längtar som fan till morgondagen nu. har fått tips om en klubb på riddarholmen där de har 90-talstema på musiken =)

Hörs ikväll!

Tiina: Ja jag är nöjd än så länge, måste bara se till å få in lite musik i den så jag har nåtå lyssna på när jag åker hem från jobbet!

2008-08-21 @ 12:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0