Fynd!

Jag och moster var i Täby centurm i dag och det var sjukt vad vi fyndade!! Moster var värst, men jag var inte långt efter med mina inköp. Framförallt bör nämnas att jag fick två par skor på Wedins för 149 kronor =) Bäst var dock mina köp på Vero Moda som inte var på rea, blev en "bankkjol" och en skjorta. Nu vill jag bara shoppa mer, speciellt på Vero Moda där jag såg massa annat fint. Jag kanske ska ta en sväng in till stan i morrn!

Sitter här hemma ensam efter en trevlig helg hos moster med familj samt hos Katja. Jag är fortfarande lite "lurig" så skäll inte på mig om jag stavar fel =) Nu ska jag sova, men längtar till nästa helg då Ingela kommer igen. Vi hade så sjukt roligt förra helgen att det måste upplevas igen innan Oskar kommer hem. Skickar nu en godnattkram till er alla....."Hejdå macken vi ses i morrn!"


Kommentarer
Postat av: Ing

Fyllo! Jag har inte druckit en droppe på hela helgen, duktig! Jag vill också shoppa men måste klippa mig och så vet jag ju inte när jag ska göra tatueringen. Wiiie på tisdag får jag veta =) Har du beställt fint väder till helgen? Jag har så gör det du också så har vi kanske större chans. puss

2008-08-03 @ 12:28:41
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/
Postat av: Jozzanpozzan

Ska göra mitt bästa för att få fint väder, denna helg har det ju inte varit så bra så solbrännan från förra helgen börjar blekna =( Kram

2008-08-03 @ 16:02:36
Postat av: Ing

Tjoho! Bloggar du typ en gång i veckan eller? uppdatera mig! det måste ju hända en massa saker i ditt spännande liv =) I helgen lär du ju inte hinna blogga dömycket direkt =) ses snart!

2008-08-07 @ 19:58:56
URL: http://areyouhappy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0