Trevlig valborg!

Åhhh vilken bra dag det blev! Först fick vi beskedet att Hanna och Stefans lille pojk äntligen kommit till världen, efter ungefär en veckas övertid. Sen var det bara halvdag med uppsatsen, vilket var väldigt skönt. Sist, men inte minst fick vi veta att vi får flytta till lägenheten jag skrev om i föregende inlägg. Den 15 maj är det inflytt, eller ja lasset från Kalmar går den sista maj. En trea på 69 kvm och uteplats är vad som väntar oss när vi ska ta vårt pick och pack å flyttar till stostaden! Kan ju inte bli bättre, allt har äntligen fallit på plats så att säga. Bara till å skriva kontrakt kvar och det måste tydligen göras på kontoret, vilket gör att jag måste avsäga mig jobb på fredag nästa vecka för att bege mig mot Stockholm (IGEN!). Ett jävla farande på mig nu på senaste tiden tycker jag!!

Just det ja ännu en sak är ju "fixat" och det är årets midsommarfirande, en stuga är bokad på Åland för mig, mamma, pappa, Tilda, mormor och Pontus =) Har inte firat midsommar med min familj på hur länge sen som helst.....nångång på högstadiet sist tror jag.

Oskar är iväg och hämtar bilen nu så om ca 15 minuter drar vi till Nynäs för en välförtjänt långhelg. Hoppas verkligen på fint väder så man kan vara ute mycket och även få lite färg =) Trevlig valborg till er alla. 

image112


Kommentarer
Postat av: Ingela

Grattis igen till lägenheten! är jätteglad för er skull. Hoppas att ni hade en mysig valborg och att resten av helgen blir bra. Ser fram emot nästa helg men känns lite vemodigt att det mest troligtvis är sista partyhelgen i Kalmar =( puss å kram

2008-05-01 @ 23:14:33
URL: http://areyouhappy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0