Tjejmilen??

Ja, jag har allvarliga funderingar på att anmäla mig till tjejmilen. Jag kommer ju inte springa hela milen, men detta ska sporra mig till att iaf försöka nån kilometer =) Har väl tänkt att det ska bli nån tradition där jag ska förbättra resultatet varje gång. Nu hänger det dock på om min omtenta ligger den helgen eller inte......Hoppas bara tentaschemat är klart innan sista anämlningsdag. Har även fått Katja till å bli sugen, men även hon ska skriva tenta här i Kalmar i augusti så hon har samma "dilemma" som mig, men är det inga tentor då kör vi Katja!!!

Idag är sista dagen med grupparbetet i Växjökursen, sen är det bara opponeringen kvar så är det slut =) Helt underbart skönt! Detta ska firas med en rejäl kryssning i helgen, jag längtar sååååååå. Ett dygn i glada vänners lag, god buffé, mycket alkohol samt "carina berg"-låten i stereon, då kan inte mycket gå fel....eller vad säger ni?!?

image106

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det kommer att bli som det roliga i hasch!

2008-04-09 @ 15:03:43
Postat av: Jozzanpozzan

ja eller så blir det "som restskatten från fjol", och i om att den var positiv måste det ju blir bra =)

2008-04-09 @ 20:20:00
Postat av: Tezzan

Det kommer bli som doften av viol och bättre än Die Hard 2! =)

2008-04-09 @ 20:34:09
URL: http://tzan.blogg.se
Postat av: Oskar

Kan ni köpa med er SodaStreamad oboj hem till mig?

2008-04-09 @ 20:46:53
Postat av: Ingela

Jag är också sugen! Jag anmälde ju mig till loppet 2003 men då stack vi ju till USA så det blev ju aldrig av. Kan vi inte anmäla oss?

2008-04-09 @ 23:50:46
URL: http://areyouhappy.webblogg.se
Postat av: Jozzanpozzan

Ingela: Jag måste veta när min tenta går innan jag gör det. men sista anämlningsdag är den 30 juni så än finns det tid kvar!

2008-04-10 @ 07:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0