Min lyckligaste dag!

Jippie! Numera är jag anställd hos Nordea i Stockholm =) Malin från kontoret på St Eriksgtan ringde idag och erbjöd mig en tjänst i kundtjänst..snacka om att jag är lycklig! Ska få veta i morrn vad det blir för lön sen ska det bara skriva kontrakt så är det klart.....Saker och ting börjar ju orda upp sig och bara lägenheten som fattas nu! Har även fått resultatet på statistiktentan och den klarade jag. Skulle nog inte kunna bli bättre just nu........

Har inte mycket mer å skriva så får bli ett kort inlägg idag!
 
image104

Kommentarer
Postat av: Ingela

Har ju redan grattat men det kan man väl inte göra för många gånger så GRATTIS! Jag är superglad för din skull!

2008-04-03 @ 21:27:52
URL: http://areyouhappy.webblogg.se
Postat av: Jozzanpozzan

och man kan inte ta emot för många grattningar heller =) tackar återigen.... flyger fortfarande runt på små moln här hemma, men vill att lägenhet ska lösa sig NU!!!! KRAM

2008-04-03 @ 21:57:55
Postat av: Tezzan

Fan alltså...jag är stolt=)!

2008-04-03 @ 23:28:38
URL: http://tzan.blogg.se
Postat av: Jozzanpozzan

Det värmde tessan...stolt =)Är ju bara ett nervöst samtal kvar, dvs lönen innan det till 100 % är färdig, men det är ju upp till mig om jag isf vill "kasta" bort det för de vill ju ha mig.....Nu är det snart helg! Kram

2008-04-04 @ 07:16:16
Postat av: Sara

STORT grattis!! När börjar du där nu då? Direkt efter examen? SKOOOJ! Kram på di

2008-04-06 @ 12:13:01
Postat av: Jozzanpozzan

Japp måndagen den 9e juni drar jag igång =) Nu väntar jag bara på att kontraktet ska dimpa ner i brevlådan så det ska skrivas under.

2008-04-06 @ 12:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0