Jag vill, jag vill, jag vill, jag vill.....

Jag vill till Stockholm nu! Staden bara skriker på mig =) Var riktigt härligt att vara uppe även om det var en väldigt kort sväng. Intervjuerna gick bra tycker jag så nu är det bara vänta, vänta, vänta ååååå vänta. Det är ju den tråkiga biten, men så länge man får positiva besked så är det värt det.

Mamma Mia-biljetterna är bokade oxå så den 22 augusti, på Ingelas 25 årsdag drar jag, Madde och Ingela mot Globen för att se den engelska uppsättningen av musikalen. För min och Ingelas del är det ju bara tredje gången =) Känns som en riktigt bra 25-årspresent till oss alla och då man bor på olika orter är ju tiden med varandra en bristvara så det här var en bra idé.

Idag är det uppsats som gäller, första utkastet ska skickas in på torsdag så får se vad vi kan hitta för vettigt att skriva. Annars är det sista två veckorna på Växjökursen nu och vi ser slutet....... Så skönt när den är över!! Examen närmar sig ju och det börjar kännas rikigt bra måste jag säga. Ska ju bara lösa sig med lägenhet så vi vet vart vi ska flytta när 31 maj kommer =) Nej nu ska jag till biblan och träffa mina uppsatspartners!

image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0