Jag blir tokig!

Tror jag tar det här med att inte hitta en lägenhet i Stockholm på lite för stort allvar, för jag blir tokig snart om vi inte hittar nån. Det känns så jobbigt att inte ha nånstans att bo =( Har iaf tackat ja till två lägenheter i går så nu är det bara vänta och se om vi får nån av de...Vill helst ha den i Stureby där vi har köplats fem, men ska ju inte hoppas för mycket! Har två visningar till att gå på inom den kommande veckan. Varför skulle man välja att flytta till den stad där det är såååå svårt att få boende! Hittar vi inget innan sommaren tror jag att det blir nån "övernattningslägenhet" under sommaren i väntan på nåt bättre, för fick höra i går att det är mycket lättare att få boende under sommaren. Behöver ju inget stort då Oskar ändå kommer vara på sjön och kan ju lika gärna ha våra möbler i nåt förråd så länge, så en studentlägenhet eller vad som blir nog bra isf! Har ju alltid Köping att fly till på helgerna om lägenheten skulle kännas liten =)

Känner att mitt humör ,som tidigare var så bra, är på väg neråt.... Hade tänkt gå till Friskis vid 20, men hur sugen är jag egentligen på det?!? Ska ju dit i morrn =) Kanske ska köpa mig lite godis och titta på Gilmore Girls istället, Oskar är iväg på middag med några rederier i hopp om framtida jobb så är ensam nån timme till! Hmmm det är dock ingen bra strategi om jag vill att klänningen till examen ska sitta bra...men men vad gör det om 100 år!

image109

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0