Inflyttningfest!

Igår var det äntligen dags för den efterlängtade inflyttningsfesten hos Tessan. Vi var ett tappert gäng på 5 personer som drack lite alkohol, åt lite snittar/chips och snackade en massa skit =) Var väldigt mycket Stockholm och Gambia prat måste jag ju säga. Vid 12-tiden tog vi en taxi ner till kåren där vi sen spenderade de 2 timmarna som var kvar innan de stängde. Träffade en del roligt folk, men det är bara inse att kåren är alltid kåren och så jätteroligt är det faktiskt inte. Tur var ju att jag hade bra sällskap iaf, Tack Tessan  =)

Söndagmorgon och solen lyser idag med sin frånvaro tyvärr. Det enda "uppdraget" jag ska utföra idag är att handla, alltså inget ansträngade. Ska väl leta lite lägenheter oxå i hopp om att vårt drömboende ska dyka upp! Tror vi får besked på en lägenhet på måndag och eftersom det verkade vara få som hade kollat på den kan man ju hoppas att vi har en chans att få den. En mycket stor 3a i sköndal är det, väldigt bra att ha för att kunna byta till sig någon annan, närmare stan, i framtiden. Nu skiter jag visserligen i vad vi får för lägenhet bara vi får nåt! Det är ju lättare å leta på plats och det skulle vara skönt att slippa magasinera möblerna över sommaren.

image110

Kommentarer
Postat av: Tiina

Hej! Här är allt fint, tentaplugg=( Hur går det med lägenhets letandet? Japp Britt-lis var det,
vem annars;) Jo då, hon var ganska pigg medn hon var väldigt vimsig, hon känner ju iallafall igen farmor så det är skönt. Jag hade pappashund medmig och det verkade hon gilla:) Hade bra. kramar

2008-04-27 @ 17:30:16
URL: http://tinker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0