En grå och trist dag.....

Ännu en morgon då man vaknar till en gråmulen himmel =( Får väl vara glad för det lilla, då det regnar i alla fall inte idag. Visserligen spelar inte vädret så jättestor roll ändå eftersom vi sitter inne på biblan och skriver uppsats hela dagarna. Känns skönt att vi kommit igång, metoddelen är så klar den kan bli utan att intervjupersonenerna är bokade, så idag ska vi börja skriva teorier.

Tänkte väl nämna lite från helgens bravader på M/S Cinderella oxå. det finns så mycket roligt å säga så vet inte vart jag ska börja..... bilresan upp gick jättebra förutom ett liten "snesteg" in i bussfilen precis vid terminalen =) Väl på båten så köpte vi på oss en massa GIN-drinkar på bruk och förfesten började lite smått innan buffén skulle intas vid 21. När vi var alldeles för mätta fortsatte festen natten lång och den innehöll lite musik från Pink Hinks, ett dansgolv i "Turkiet" och Carola-imitationer ute på däck =) Söndagen var allmänt seg, men ännu en shoppingtur i taxfreen hann vi med..... Vid 20.30 var det ett trött gäng som rullade in i Kalmar och en väldigt rolig kryssning var genomförd! Eftersom jag inte längre äger nån kamera kan jag inte dela med mig av några bilder, men på facebook finns det en hel del för de som orkar kika där.

V.16 börjar lida mot sitt slut och som jag alltid brukar säga så går tiden alldeles för fort, jag hinner inte riktigt med! Det är nu bara 6 veckor kvar till examen eller ja 49 dagar och det låter så ruskigt lite =) Snart står man där med en färdig uppsats, en fin klänning i Domkyrkan och jobb som väntar efter helgen. Det enda som fattas är lägenhet och jag börjar få lite smått panik över detta nu, jag vill ha en lägenhet NU!!!!!

Nu ska jag göra mig redo att möta ännu en lång dag på biblan...har dock nåt väldigt bra att se fram emot för ikväll vankas det OC med tjejerna =) 

image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0