Come early morning!

Jaha då var man vaken, pigg och lite bakis då =) Var på födelsedagsfest, för Oskars klasskompis, på Sjöjsukan igår. Var en ganska lugn fest för mig och oskar dock och vi gick hemåt redan vid 22-tiden. Då hade vi visserligen varit där sen 18, födelsedagsbarnet hade däckat på toan sen flera timmar tillbaka och vi var båda hungriga som vargar! En trevlig tillställning var det och det är alltid roligt å träffa Oskars kompisar, vilket jag inte gör alltför ofta.

Nu sitter jag ju här som sagt och funderar på om jag ska spela lite Sims, spelade här om dagen och det är ju ruskigt roligt!!! Borde även ta tag i disk- och tvättberget, men det kan jag nog vänta med nån timme!

Har nog inte mycket mer att delge för stunden..... ska käka frulle nu för det verkar som om Tessan kommer förbi med färska frallor =)

image105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0