050402-080402

Tre år har gått sedan jag och Oskar "deklarerade" att vi nog var ett par =) Minns kvällen som igår då jag full som en kastrull begav mig till Oskar, övergav Tessan som fick gå ensam till kåren för att sedan ligga och prata om allt och ingenting medan Oskar försökte titta på en film! Tackar dig Tessan för att du trots allt var så förstående så att jag kunde stanna där =) Tror väl att det blivit vi ändå nångång men den kvällen blev  början på vårt liv tillsammans. Nu ska jag inte tråka ut er med en massa "smörigt" och patetiskt snack.

Fick iaf världens bästa "present" idag då Meralda (tror hon ska heta så) såg dagsljuset för första gången idag, dvs Oskars syster födde sin andra dotter =) Längtar såååå tills vi ska få träffa henne! Bättre dag kan det väl inte vara..... Eller jo den hade kunnat innehålla lite mindre skolarbete som är sååå tråkigt, vill bara att kursen ska vara över nu. Trodde aldrig jag skulle säga det, men längtar till uppsatsen nu! Även om det är samma grupp jag ska skriva med och samma bibliotek vi kommer sitta på 5 dagar i veckan så är det ett intressant ämne och något som känns roligare att ägna sin vakna tid åt. Vi ska ha första handledningen på tisdag och måste då komma fram till hur vi ska vinkla uppsatsen och  vilka företag vi ska använda oss av.

Nu ska jag laga lite mat i hopp om att Oskar kommer hem snart, dock ska han tillbaka till skolan å vara där hela kvällen/natten, men men sånt man får leva med =)

image103
 

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Minns det där som igår=), när vi stapplade in hos Oskar och du typ ramlar ner i hans soffa! Haha, skrattar åt det när jag tänker på det nu! Men som sagt, det blev ju bra och kul att kunna hjälpa till=)! Always Puff! Hoppas ni får minst lika många år till tillsammans!

2008-04-02 @ 22:17:55
URL: http://tzan.blogg.se
Postat av: Ingela

Grattis och grattis! Shit vad tiden går fort tyckte det inte alls var länge sen vi kom hem från USA. Hoppas att ni har haft en mysig dag. Puss och kram

2008-04-02 @ 22:19:01
URL: http://areyouhappy.webblogg.se
Postat av: Jozzanpozzan

Tackar er båda och ja, det har ju gått sjukt fort!Förstår inte riktigt vart dagarna, veckorna,månaderna och åren tar vägen =)Kramar till er

2008-04-03 @ 07:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0