Vilken shoppingtur.....

Åhhhh vilken bra dag det har varit idag =) Gick ner på stan med Tessan efter lunch i jakt på ett par nya jeans. Redan på första affären, H&M; hittade jag ett bra mörkgråa stuprörsjeans som med min 100kr rabattkupong bara kostade 98 kr. Det var ju bara slå till för även om jag bara kommer använda dem några gånger så var dem ju billiga =) Hittade även ett par svarta jeans, vilket jag egentligen var ute eter, men eftersom rätt storlek inte fanns hemma ska jag gå tillbaka till Vero Moda och kolla nästa vecka för hon i affären trodde dem hade fått nya leveransen då. Det bästa med dem byxorna var att de bara kostade 198 kr.....rena rama fyndet ju! Blir så lycklig. Hittade även en heldel annat på min shoppingtur. En väska jag kollat på hela sommaren men snålheten har alltid kommit fram när jag stått där med den i handen (249 kr) kostade idag endast 50 kr vilket gjorde att jag slog till direkt. Inhandlade även ett nytt halsband, två nya t-shirtar samt ett par skor. Allt som allt gick det på 600 kr och det mina kära vänner är ju ruskigt billigt för allt det där =) Fixade även förlovningspresenten till syster och sambo, men ska bara tillbaka och fixa dem sista grejerna typ i helgen sen är allt klart inför festen nästa helg!

Nu är jag döööhunrig och Oskar är iväg och käkar After Workbuffé på Pipes of Scotland, så jag ska ta och beställa hem nåt!!


image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0