Tentalycka....

Logga in på resultatwebben igår för att se om de lagt in resultatet på tentan jag skrev för några veckor sen. Gissa om de hade och den var godkänd till och med =) Trodde verkligen inte att jag skulle klara den eftersom det var en fråga, av fem, jag verkligen inte hade en aning om vad jag skulle svara. Hämtade iaf ut tentan idag och hade fått mycket bättre poäng på de frågor jag kunde än vad jag trodde så jag slipper göra om den! Var riktigt lycklig igår =)

Idag är det onsdag och snart helg igen. Vi åker upp till Köping på fredag för att gå på en liten inflyttningsfest hos Tilda och Johan på lördag. Ska passa på att hälsa på farmor och Dylan (Madde och Jimmies bebis) när jag ändå är där hemma. Ska bli härligt att komma hem igen...... Nu är det dags för lunch snart, sen borde jag plugga men får väl se om jag orkar. Friskis blir det ikväll sen får jag se hur jag fördriver kvällen, Oskar ska iaf ut och öla med Hampus så kanske blir en film eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0