Pain!

Varför ska vi kvinnor ha mens för?!? Ja okej jag erkänner att jag vet varför, men har legat som sen zombie i soffan nu i 3-4 timmar med världens magont!!! Med hjälp av panodil och sömn har det äntligen gått över och hoppas det håller sig borta så att jag orkar träna trots allt...... ibland är det bara så jobbigt å vara kvinna :oP

Har bestämt att träffa Jossan ikväll efter hennes föreläsning, så jag slipper vara själv =) Nu när man inte har så mycket till föreläsningar på grund av distansstudier känner man sig såååå osocial och man blir ganska trött på att sitta hemma och plugga. Ska dock inte påstå att jag pluggat speciellt mycket den här veckan men ändå =) Ska iaf till skolan några timmar efter jobbet i morrn på gruppövning, tråkigt bara att den är så pass sent........

image87

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0