Min första aktion.....

Första aktionen på Tradera är genomförd. Har sålt min gamla mobil och fick mycket mer än jag trott/hoppats på =) Ska se till och skicka iväg den idag så är allt klart. Kanske skulle se om man har mer "skit" att sälja!!!

Sitter här och fördriver tiden tills jag ska ut och gå med Jossan, men vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Känns som att man är inne på alla jädra hemsidor flera gånger om dagen bara för att fördriva tiden så nu måste jag komma på nån ny intressant sida, nåt tips kanske?

Har verkligen inte mycker mer å skriva idag, tråkigt! Ni få väl stå ut nån dag till så kanske jag orkar knåpa ihop ett längre och mer intressant inlägg........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0