Hunnit med allt nu?

Även denna morgon gick jag upp vid 8 för att ta mig ut på en morgonpromenad innan det var dags att plugga. Vädret var helt underbart, vilket det fortfarande är och här inne sitter jag =) Iaf det var inte det jag hade tänkt skriva om.... utan om att jag nog hunnit göra att jag skulle göra den här veckan redan, lycka! Är helt färdig med inlämningsuppgiften, har gjort båda kunskapstesten och blivit godkänd, har "städat" lite, räknat en massa uppgifter i microekonomin samt handlat. Nu är det nog bara tvätten kvar innan det kan bli helg och det få bli i morrn. Ska på en gruppövning på fredag men annars så har jag klarat skolans första vecka med bravur skulle jag vilja påstå, vilket känns riktigt riktigt skönt!

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu bara, ska inte iväg till Friskis förän vid 18. Ska förresten ut med Tessan och Ida efter det och ta några öl, ska bli trevligt att bli lite uppdaterad om vad som händer runtomkring. Men nu då.... flera timmar "ledigt" och ska bara ta hand om den lilla disk som är. Borde gå och köpa mig ett par nya byxor, men tror att det får vänta till i morrn.

Ja just det ja, har äntligen bokat in en helg då jag ska till Växjö för att hälsa på Ingela, vi kunde till slut enas om att första helgen i oktober dvs 5-7, var en helg då vi båda kunde. Ser framemot lite party, äntligen få gå på Sivans och ha lite födelsedagsfirande för henne (mycket i efterskott dock). Nej nu kallar disken, sen får jag se vad jag hittar på för nåt!

image83

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0