Helt slut....

Har precis kommit hem från morgonpromenaden och i och med att jag idag inte ska till Friskis tänkte jag att jag kunde ta en extra lång promenad. Det blev runt "hela" Kalmar (inte den södra sidan, dock) men var uppe i mitt "kära" norrliden igen, var mycket längesen jag var där uppe och kollade läget. Förstår dock att jag flyttade för de enda människor jag mötte eller gick om var antingen utlänningar eller alkisar =) Men iaf promenaden måste varit närmare 1 mil och efter 1 timme och 50 minuter är jag återigen hemma och helt slut...... Måste käka frukost snart så jag får tillbaka lite krafter! Känner mig iaf mycket duktig och har gett mig fan på att vågen ska visa mer än 1hg ner på tisdagnär jag ska till Viktväktarna igen.

En liten parantes är att när jag går där och lyssnar på Rix Morgon Zoo i mp3spelaren så ringer det in en kille från köping och vill vinna de 1000 kr som de skulle "lotta" ut. Vet inte vem han var, men vann gjorde han =) Han fick även den vanliga kommentraren efter tv-serien på 4:an vistat: "Bor du i en annan del av Köping, då?" Undra hur många Köpingsbor som nångång har fått höra den.......

Dags för frulle och dusch sen tror jag att jag ska ner på stan och leta nya jeans.....

image84

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0