En uppdatering vore på sin plats....

Har fått uppmaningen av en vän att uppdatera min blogg och det känns alltid härligt att mina mindre intressanta inlägg saknas =) Men vad ska jag skriva om då?!? Blev lite inspirerad då jag läste min väns blogg i morse (ja, samma vän som ville ha en uppdatering) så tänkte "härma" henne med att skriva lite om saker som idag, igår eller inom en snar framtid gör mig lycklig......

- Lycklig för att det igår var dags för Step igen, alltid lika roligt och så här i början av terminen måste man ju tänka till lite för att få fötter och armar att "göra på rätt sätt".
- Lycklig för att jag idag tog mig till Viktväktarna trots att jag mycket väl visste att det inte skulle blir ett glatt besök. Hade dock gått ner 1hg =) Men men det är ju alltid nåt och det är ju i rätt riktning.
- Lycklig för att jag i morse tog mig iväg på en morgonpromenad i över en timme.
- Lycklig för att jag har en sån underbar sambo som alltid kan få mig på bra humör.
- Lycklig för att vi om 10 dagar ska åka hem till Köping. Ser framemot en inflyttningfest hos syster och hennes sambo.
- Lycklig för att jag idag istort sätt är klar med inlämningsuppgiften som inte ska lämnas in förän den 16e =)
- Lycklig för att jag pallrade mig iväg på gruppövningen i nationalekonomi igår, det är ju trots allt inte å svårt som jag tror att det är.
- Lycklig för att Cissi blev så glad för sin födelesedagspresent jag gav henne.
- Lycklig för att Helena kör sitt medelpass i eftermiddag, längtar redan!

Kommer nog inte på så mycket mer just nu som gör mig lycklig, men antar att jag har en heldel som får mig att känna mig nöjd över livet just nu =) Nu ska jag läsa lite mer i boken så att jag blir klar med dagens plugginstats nångång......

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hej! kul att du uppdaterat och kul att man inspirera lite! skoj att viktväktarna gick åt rätt håll iaf. jag har inte vågat mig dit sen sommaren =( jag och erica har dock gått runt sjön två dagar nu innan föreläsningarna. Är lite imponerad av mig själv att jag går upp vid sju när jag kan sova till nio! hälsa oskar! puss puss

2007-09-04 @ 13:30:36
URL: http://areyouhappy.webblogg.se
Postat av: jozzanpozzan

ja du ska vara imponerad för det hade jag aldrig orkat =) gå upp vid 8 typ det är lagom, men innan föreläsningen det är strongt gjort! nu ska jag plugga det sista sen blir det friskis.....kram

2007-09-04 @ 15:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0