Växjö till helgen...

Snart helg igen och nu är det dags för mitt årliga höstbesök i Växjö hos Ingela =) Har var någon anledning blivit ett besök på höstkanten de tre senaste åren nu, men har tänkt att vi ska hinna med ännu ett besök innan mitt kårleg i Växjö går ut. Det här är ju trots allt det sista året vi bor nära varandra i och med att jag blir klar i sommar och då flyttar uppåt i landet, går det dock som planerat hamnar även Ingela i Stockholm när hon är färdig =) Men det var kanske inte det jag tänkte ägna mitt inlägg åt...... utan, jag lämnar Kalmar lördag förmiddag för att hinna göra stan i växjö innan det sen är dags för att svira om till festoutfiten och påbörja alkoholintaget. Det blir fest hos Ingela i år oxå, men detta år blir det många av hennes klasskompisar istället för de "gamla" tjejkompisarna. Ser fram emot helgen måste jag säga, jag hoppas att jag hittar nya skor eftersom de har både Din sko och Wedins i den staden, sen skulle det sitta fint med en ny partytopp oxå. Måste även komma på nåt å köpa åt "kvinnan" i försenad födelsedagspresent, hmmmmm.....

Det är ju dock två dagar kvar innan det är dags att åka och dagen ska ägnas åt att läsa beskattningsrätt samt storstäda lägenheten, finns det nåt bättre än en städad lägenhet och rena lakan i sängen?!? Ska även hinna med ett skivstångspass på friskis innan kvällen är här. I morrn blir det jobb och myskväll med pojken!
Dags för frukost sen är det bara sätta fart.....

image93

Kommentarer
Postat av: Tzan

You lost me=)...jag fattar inte bilderna?!

2007-10-06 @ 00:42:50
URL: http://tzan.blogg.se
Postat av: jozzanpozzan

det är bilder från växjö campus =)

2007-10-06 @ 08:40:23
Postat av: Tzan

Ok...jag är kind of osmart=)

2007-10-07 @ 23:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0